Sunday, 3 August 2014

R A Y A 1 4

Asalamualaikum. 

Hahaha , maklum lah dh penat puasa sebulan :) tibaaaaaa lah masa kitaa sambut kemenangan pada 1 Syawal yang mulia. Hahaha, fis2 annn ingat tahun nihhh raya tak best tauuuu tapi tapi peh peh tahun nih ahhh paling best gilaaaa hahaha taktau ahh nk ckp mcm mne. Yang tak best nyaaa cuti seminggu je haishhhh biase ahhh JOHOR kannnn start skola hari Ahad beb :') hahaha mcm nk nanges sbb budk KV cuti 2weeks kesian Afiq hahaha takpe ahhh dia pon ade spepat punya *kongsi tuuu mulia kadang2 (Sabo je le ) hahaha tahun nih tak sangka sama baju dengan diaaaa. MERAH sama . Act, memang janji dia pon nk sgt pkai merah ingat dia memain rupenye betul . So, same ahhh kiteorg pada raya pertama :) Seronok? Ada sikit ahhh . Hahaha dia kan aku punyaaa hm hm malas ah nak mula drama okkk. Tahun nih pkir raya dekat Muo je tibe tibe en ibu cakap "okraya ketiga kita balik perak" like what ? Habes punah hataoan aku nak beghaye dengan budkbudk SEGA . Afiq pon kata dia nk dtg umahhhh tapi apakan daya masa tak akan kembali hahaha habes mk buat mcm mne aku takde kat rumah hm hm tak dpat ah nak beghaye tunggu aku dh ada lesen motok bruu kitaaa vroom vroom sama sama yawww. Bilaaa le nk amek lesen moto nihhhh aku dh tak sabo nk buat keje terjal. Hahaha astaghfirullah niat dh jahat haha tarik balik tadi. Tahun nihhh duit raya pon dh tk mcm dulu maklumlah dh anak dara en ? Dh beso smpai ada org ckp " ehh, nihh dh kawen eh ? Kalau ada anak nihhh mesti lawo2 " amboi aku bru nak SPM tahun depan --' hahaha tapi kalau ada jodoh aku setiaaa tunggu si bangla tuuhhhh. Kalau takde jodoh aku kawen ahhh dgn bangla lain ennn? Hahaha takpe le . Kejap lagi dh nk dkat perikse like what sekejap siaaa masa berlalu sedo2 je dh nak akhir tahun. Hahaha kadang2 en aku terfikir kalau lah en esok aku mati ada tak org tau apa yang aku nak ? Apa yang aku sruh buat ? Apa yang ada dalam hati aku ? Allah hai  takut KEMATIAN tuuu heee :') biarlah dipanjangkan usia dlm kebaikan .kalau boleh lah kan aku nak dulu dari family aku wluwpon aku ni takde ahh baik mane. Atleast aku tknk aku tesiksa bilaaaa ibu ayah adik2 aku takde :') nauzubillah lah heee takot tapi Ya Allah jauhkan . Di doakan semoga panjangkanlah umur semuanya.. Eh eh jauhhhnyaaaa smpai sini ok ahhhh ctersenanye aku nak tunjuk gamba raya tapi tak boleh nk upload dh knp tktau le tab nihhh. Ok le , smpai sini je aku punya rintihan. Haha selamat hari raya maaf zahir dan batin :) thanks and assalamualaikum.

Kalau Suka Entry Ni , Like Je !

 
Segala Catatan Di Blog Ini Milik Ainur Baiduri Batrisyia